piątek, 16 stycznia 2015

Życie w szóstej klasie!

Dzisiaj przychodzę do wasz z notką o moim życiu w szóstej klasie.
Mam nadzieję, że wam się spodoba i zapraszam do czytania.

Tak jak już wspomniałam jestem w szóstej klasie. Nie jest łatwo!
Już za nie długo ferie :) Musimy trochę odpocząć.
Jeszcze nie mieliśmy wystawianych ocen ale mniej więcej już wiem jakie.
Nie jestem za bardzo z nich zadowolona, mogły być lepsze. W drugim semestrze postaram się bardziej.
Wychodzi mi średnia około 4,5 :/ Tak jak mówiłam nie jest rewelacyjna.
Wracając do ferii to jadę w góry na dwa tygodnie z moim kuzynem i babcią.
Przez ten czas niestety nie będę dodawała notek, za co bardzo przepraszam.


Zdjęcia z http://weheartit.com/

2 komentarze:

  1. Ja jestem w gimnazjum i jest mega dużo nauki. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w 1 klasie gimnazjum i jeśli mówisz, ze w 6 klasie jest trudno, no to powodzenia w 1... Ja miałam w zeszłym tygniu codziennie przynajmniej 1 sprawdzian ://

    OdpowiedzUsuń