piątek, 23 stycznia 2015

Wycieczka do Wrocławia!

Hejka :)

Dzisiaj napiszę o mojej podróży do Wrocławia.

Więc tak, na początku powiem o tym, że jechałam około 2 godziny w jedną stronę.

Głównym celem pojechania do Wrocławia było zoo.

W tym zoo było oceanarium i afrykarium, jest to w zamkniętym pomieszczeniu.
Jest tam super! Naprawdę.
Mega dużo zwierząt, ryb i ptaków.
Na dole parę zdjęć.

Na pierwszym zdjęciu jest mapa zoo,
Na drugim jest zdjęcie wejścia,
Na trzecim są pingwiny stojące na brzegu wody, 
Na czwartym i ostatnim zdjęciu jest kopuła. Chodzi się pod nią i ma się wodę do około siebie.

Mówiąc jednym zdaniem, Było super :)

5 komentarzy:

  1. Byle więcej takich wycieczek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post. Ciekawe zdjęcia. Ja byłam we Wrocku ale nie było czasu na zoo czy też zabytki. Ale mam to miasto na liście miejsc do odwiedzenia.

    http://szalonyswiatalexy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post.

    http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń