piątek, 9 stycznia 2015

Ulubieńcy Grudnia!

Hejka :)
Dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami grudnia.
Zapraszam do czytania.


Z kosmetyków moim wielkim ulubieńcem jest pomadka eos
Mega nawilża usta. Jest duży wybór w zapachach i kolorach, ja mam sweet mint.
Prawie przez cały grudzień ją używałam.
Jeśli ktoś zastanawia się nad kupnem tej pomadki, to z chęcią polecam.
Eos kupiłam na allegro za 22.40

 Moim ulubieńcem do stylizacji włosów jest suchy szampon batiste oraz szczotka Tangle Teezer.
Suchy szampon jest o zapachu "tropical" kupiłam go w Hebe za 14.99
Szczotka jest super, bardzo ją polecam, również kupiłam ją Hebe za 49.99

 Kolejnymi ulubieńcami są dwie książki.
Gwiazd Naszych Wina dostałam na urodziny od koleżanki Brygidy :)
Zniszcz ten dziennik kupiłam w Empiku za 39.99

Przy chłodnych wieczorach odpalałam świeczkę z Reniferem. 
Ma śliczny zapach (waniliowy)
Kupiłam ją w Rossmanie za około 10 zł 

Mam nadzieję że post się spodobał :)

3 komentarze:

  1. Ja jestem miłośniczką świeczek, a twoja jest przecudowna. <3
    Zazdroszczę ci jajeczka eos i tangle teezer. <3
    Mam też zniszcz ten dziennik, a gwiazd naszych wina niestety nie mam, ale bardzo chciałabym mieć:(
    Zapraszam na bloga: www.liviandinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepłaciłaś za ten dziennik w necie można kupić za 20 zyla...

    OdpowiedzUsuń