wtorek, 16 czerwca 2015

Koniec szkoły!

Hejka:) Tak jak mówiłam, posty będą dodawane nieregularnie, postaram się to nadrobić. W tym poście poopowiadam o szkole i wakacjach. Poprawiłam oceny i teraz mam czas, nie zadają nic i nie trzeba się już uczyć(wolne lekcje) Możliwe że będę miała pasek na koniec roku, bardzo się z tego cieszę. Już jesteśmy bardzo blisko wakacji, kto się cieszy? Chyba każdy :) Na wakacje w 100% jadę nad morze, do kuzynki a kuzynka do mnie. Jeszcze może przejdźmy do egzaminu szóstoklasisty. Wyniki wyszły spoko, angielski najlepiej :) W sumie się nie dziwię bo był najprostszy. Polski i Matma wyszło też spoko ale mogło być lepiej jak na mnie. Więc to na tyle w tym poście. Teraz będę dodawać regularnie notki :)




1 komentarz:

  1. fajny blog :) ja dopiero zaczyna więc zapraszam na swój :) http://kinnniaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń