sobota, 9 maja 2015

Warszawa!

Hejka wszystkim!
Bardzo a to bardzo dawno nie było notki za co bardzo przepraszam.
Nie miałam kompletnie czasu, to przez szkołę :/
Jeszcze teraz został jeden miesiąc szkoły i wakacje! Mam już nawet plany.
Od razu mówię, że notki będą się pojawiać nieregularnie ale żeby nie przedłużając, przejdę do tematu.

Byłam na wycieczce z klasą w Warszawie, było naprawdę super!
W pierwszym dniu pojechaliśmy do Muzeum Powstania Warszawskiego a potem spacer do 21:00



W drugim dniu byliśmy w Centrum Nauki Kopernika, na Stadionie Narodowym i w Sejmie
Znowu spacer do 21:00




   

 Trzeci dzień był bardzo trudny, ponieważ trzeba było pożegnać się z Wawą.
Zwiedzaliśmy Teatr Wielki i Pałac Prezydencki

Mam nadzieję, że post się spodobał :)


6 komentarzy:

  1. Widze udany wypad do Warszawy. Zazdroszcze :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi.
    Nowa sesja zdjeciowa- GEISHA :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/geisha.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Również udało mi się być w Warszawie. Nie ukrywam, to moje ulubione miasto! :)

    Blog Mel ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez bylam w Warszawie . Moje ulubione miasto , sliczne zdjecia :)

    ✿ Karolaaa-World Zapraszam klik✿ !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjecia <3
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/04/plany-sie-zmieniy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjęcia <3!
    http://carollyndcaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń