piątek, 20 lutego 2015

Q&A odpowiedzi na pytania

Hej
Dzisiaj przychodzę do was z Q&A

Co daje ci blogowanie?
Blogowanie daje mi szczęście


Czy masz rodzeństwo?
Mam starszego brata, Łukasz

Co cię zainspirowało do założenia bloga ?
Chciałam spróbować czegoś nowego

Czy masz jakieś zwierzę?
 Mam psa, Daisy


Jaka jest twoja pasja?
 Fotografowanie, blogowanie, granie na pianinie i rysowanie

 Czy widziałaś na żywo jakiś youtuberów?
 Tak, littlemooonster96 


Twój ulubiony Youtuber?
Mam mnóstwo takich
Littlemooonster96 
JDąbrowsky
Banshee 
Bethany Mota
Olciiak 
Berry Malinowska 
Nikoletta P

Jakie są Twoje ulubione sklepy z ubraniami?
Sinsay 
H&M

Czytasz książki?
Tak, jestem teraz w trakcie czytania Gwiazd Naszych Wina

Ulubiony piosenkarz i piosenkarka?
Ewa Farna i Dawid Kwiatkowski

Ulubione picie?
Herbata
Tymbark 
Doktor Witt  
Kakao 
Mleko 

To tyle w tym poście, mam nadzieję że się spodobał :)

2 komentarze: