piątek, 6 lutego 2015

Haul zakupowy: Styczeń

Hej :)
Dzisiaj przychodzę do was z zakupami styczniowymi.
Zapraszam do czytania.

Pierwszą rzeczą jest pędzelek do robienia szlaczków na paznokciach
Kupiłam go w Avonie za około 20 złoty
Już trochę go używałam i jest świetny.

Następną rzeczą jest zegarek
Kupiłam go w Croppie za 34,99 złoty
Ma on kolor pudrowego różu, jest wykonany z 'gumy'
Posiada również złote wstawki

Koleją rzeczą jest płyta Dawida Kwiatkowskiego Pop&Roll
Kupiłam ją w empiku za 49,99 złoty

Następną rzeczą jest kalendarz z Minnie Mouse
Kupiłam go w Biedronce
Jest on prze słodki
Kosztował 16,99 złoty

Kupiłam również suchy szampon batiste o zapachu cherry
To jest ten najmniejszy, 50ml 
Kupiłam go w hebe za 6,99 złoty

Ostatnim zakupem jest bluzka i kurtka
Kupiłam je w Sinsay 
Bluzka ma szare rękawy, jest w kwiatki na białym tle 
Kupiłam ją za 59,99 złoty 
Kurtkę kupiłam za 79,99 złoty
Ma ona kolor turkusowy z szarymi wstawkami


 Mam nadzieję, że się post i rzeczy spodobały się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz